"A fogyasztóknak inkább ösztöneik vannak, mint akaratuk - hangzott el Macher Szabolcs kissé szürreális hangvételű előadásán, az Internet Hungary első napján."
Férj feleséghez:
- Majd ha kíváncsi leszek a véleményedre, megmondom mi az!
Végül is... megmondta a frankót Szabolcs barátunk (is)!
"A helyzeten azonban a szakember szerint az változtatott, hogy a fogyasztók olyan eszközöket kaptak a kezükbe, amelyek lehetővé teszik ezen üzenetek kikerülését."
Az már meg sem fordul a szakemberúr fejében, hogy Ő is fogyasztó?
Szerinte Ő mint fogyasztó, reklám fogyasztó nem fejlődik?
Én mint (reklám)fogyasztó igen is fejlődöm, egyre jobban és gyorsabban, szűrök, választok, figyelmen kívül hagyok, választok, összehasonlítok, ajánlásokat keresek/kérek...
Természetesen továbbra is meggyőzhető vagyok, sőt manipulálható is. Manipulálható akkor leszek, ha valaki jobban "ért hozzám", mint én magam.
Nem érzem úgy, hogy csak azokat az eszközökkel vagyok képes védekezni amit a "tiszteltszakemberúrtól" kapok.
"reklámellenes páncéllal fölvértezve"
még jó, hogy most nem lát senki elég vizuális típus vagyok. :))
Az igazán jó reklámok, nem látszanak reklámnak!
Jaaa, hogy a "zinternetkonferencián", csak óriásplakátban, TV, meg rádió imázsreklámban tetszenek gondolkodni?! - Naná meg minimum több milliós, költségvetésben?
Akkor mi van, ha ROI-t kérek?