Proaktív

"Igazságot hirdetni, vagy hasznos dolgokat javasolni az embereknek, biztos módja annak, hogy üldözzenek minket." Voltaire ... Avagy: Proaktív: előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló; automatikusan végbemenő; kérés nélkül lezajló

Friss topikok

Linkblog

HTML

Mennyit ér egy kapcsolat? Avagy mennyi egy barát ára?!

2008.05.09. 08:04 | vallalkozasiotletek.com | 3 komment

Online berkekben már megkerülhetetlen egyben örökzöld téma a kapcsolatépítő portálok.


Sorakoznak az érvek pro és kontra, jogosak vagy mondvacsináltak. A ma kezdő netezők első élményie az iwiw, myVIP, mySpace...
Értehő módon ragad magával az ismerős keresés, fotó mustra. Hisz a közös élmények, emlékek sőt nosztalgia  ereje felbecsülhetetlen. Pont ezeket az érzésekre alapoznak ezek a portálok, de elsősorban a tuljadonosi érdekek mentén. Tehát nem véletlen a sok negatív megnyilvánulás, az elidegenedő emberi kapcsolatok itt tovább fokozódnak, és nagy várakozások, és a rácsodálkozások után még hidegebb érzésekkel távoznak sokan. Ez a trend pont azoknál a legerősebb, ahol az offline barátságok sem elég mélyek.

Négy igazán nagy kitörési pontot tudok elképzelni akár egy új, de akár egy megújuló kapcsolatportál esetén:


1. A létező online kapcsolatok motorjává válni, fokozni az interakciót. szükség esetén nyereményjátékokkal, pontgyűjtéssel, hírlevéllel bármivel ami motiválja a kapcsolatok organizációját, illetve reorganizációját.
2. Az összes lehetséges kapcsolat csoportokba szervezését motiválni, és ezeket valós offline kapcsolatokká konvertálni
3. A portál üzleti identitását bátran felvállalva, mintegy érdekelt "törzsvásárlókká; partnerekké" tenni, megalapozni egy ajánlati marketing stratégiát. Magyarán a résztvevők "jutalmazása".
4. Utoljára, de nem utolsó sorban egy olyan üzleti alapokra helyezkedő portál képe, amely már néhány Businessportálon már körvonalazódni látszik.

Bármely felsorolt opcióról is legyen szó, szükséges és elégséges megoldás lehet amennyiben a felhasználót az ügy motorjává tesszük. Az érthető üzleti szempontok ellenére, hiányoznak vektorok, melyek kifele és felfelé szabaddá teszik az utat. Nem igazán látszanak azok a motívumok melyek az egyszerű médiafelületként megjelenő oldalakat, otthonossá élhetővé tennék.

Ha már végignézted az összes barátod, ismerősöd, és azok ismerőseit, ha már azokat is végignézted akiket ismerhetsz. Amikor már végigkommentelted az összes fotót...

Mi marad?!
Mi jöhet még? Mi jöhetne még?
Még több blog? Még több személyes infó?
Neked személy szerint, mi az, ami hiányzik?
Mitől lenne számodra egy ilyen oldal érték, mitől lenne otthonos?
Mi tenné érdekessé, hitelessé?

Címkék: marketing mobil blog iwiw web2 onlinemarketing közösség reklám üzlet közélet facebook aktuális trend gondolatébresztő cég kikapcsolódás pihi elvont pofonok long tail izlések internetizlések proaktiv

A bejegyzés trackback címe:

https://proaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr10460902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óvatos_duhaj 2008.05.20. 18:51:04

3. bwiw.hu
:)

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2008.07.16. 18:45:26

Elloptam a Voltairedet, nagyon tetszik.

Proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.07.16. 19:48:33

Üdv inszeminator!

OK!

Nem az enyém, de használd egészséggel! ;)

Proaktiv
süti beállítások módosítása