Hétköznapi ügynek tűnik, csak ismeretég, online kapcsolatok és/vagy pénz kérdése...
...fogadjunk azt mondod!
Esetleg veszek pár banner helyet, hirdetek pár hirdetőn lehetőleg ingyen. Csatlakozok bannercsereprogramokba...
Ha kicsit jártasabb vagy azt mondod: csinálok PPC kampányt, indítok partnerprogramot...
Arra viszont fogadni mernék, hogy az élőkönyvjelzőkre ( pl.: del.icio.us...) nem gondolsz!
NAGY HIBA!
Jól szervezett, okosan tagelt (cimkézett), online kedvenceid, a linkmegosztás révén pont azokat érik el akik adott témában érdeklődnek.
Hasonló eredményeket érhetsz el pl.: Google Alarm szolgáltatásával. Igaz főleg angol nyelvterületen! Mivel idehaza a korrekt magyar nyelvű támogatás ellenére is kevesen használjak, még kevesebben aktívan, és ennél is kevesebben céltudatosan.
Hogyan csináld?
1. Gyűjtsd össze azokat a kifejezéseket melyek témádhoz illeszkednek
2. Használd a Google Kulcsszó eszközét! További szinonimák, keresésére. Illetve az alkalmazás segítségével megtudhatod, "mennyien" mi(k)re, kerestek. Illetve a hirdetői kínálatot is felmérheted.
3. A blogodon, a szövegezésben, a címkéidben (tag-ek) használd ezeket a kifejezéseket! ( ez az úgy nevezett keresőoptmalizálás [SEO] erről sokat olvashatsz, ha mondjuk rákeresel valamelyik keresőben)
4. Ezeket a kulcskifejezésekkel, jól tematizálhatod a „kínálatod”, felhivod a keresők figyemét magadra..
5. Nem utolsósorban, akik ezen kifejezéseket figyeltetik pl. a Google Alarm szolgáltatásával, potenciális érdeklődőid lesznek, illetve releváns tartalmat találnak nálad!
Te hol tartasz?
Mi lesz az első lépés?
Hol akadtál el?
KÉRDÉS?!