Proaktív

"Igazságot hirdetni, vagy hasznos dolgokat javasolni az embereknek, biztos módja annak, hogy üldözzenek minket." Voltaire ... Avagy: Proaktív: előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló; automatikusan végbemenő; kérés nélkül lezajló

Friss topikok

Linkblog

HTML

Proaktiv #01

2008.04.25. 21:41 | vallalkozasiotletek.com | 4 komment

Sikeres piaci szereplők közt is elenyésző azok száma, akik tevékenységüket egyfajta "piacielőjáték"-kal tennék hatékonyabbá.



A proaktiv tevékenységet mint piacelemző, piac felkészitő/fejlesztő tevékenységet még a versenyszféra hazai piacvezetői is korlátozottan ismerik, és még kevesebben használják.
Fel nem ismerve és nem kihasználva már gyakorlatilag önmagában azzal profittermelő potenciáltól esnek el. Az eszközök önmagárt történő alkalmazásától ovaintek mindenkit, viszont egyszerüen kivitelezhető és ilyen költséghatékony eszközöket nem kihasználni már több mint bün.

A proaktiv kreativ módszerek fő ágai:

- iránykijelölés
- döntéstámogatás
- jövőt befolyásolás

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing közösség internet aktuális gondolatébresztő cég kkv izlések e társadalom internetizlések

A bejegyzés trackback címe:

https://proaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr45442330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

langi 2008.04.26. 19:53:29

És íme működik

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu 2008.04.26. 20:05:58

Langi,

OK!

De mire találtál rá?
Mi az ötlet, a probléma amire megoldást találtál? Hátha segithetek továbbgondolni...

langi 2008.04.27. 10:49:29

Különböző cégeknek végzünk termék értékesítést, és most kaptunk lehetőséget egy teljesen új holmira. Csak sehogyan sem sikerül jól elindulni vele. A hagyományos szórólap és társai megoldást alapból elvetettük, mert a célcsoportunk itt a fiatal korosztály. A többi terméket a középkorosztály vásárolja, de ezekhez volt is piacunk, csak tovább kellett fejleszteni. De ez a cucc nem akar az istennek sem menni, pedig önmagában nincs vele baj, ára is jó. Tőled kaptuk az ötletet, hogy próbáljuk kihasználni az internet lehetőségét, mivel ez a korosztály biztosan használja. Nyílván nem spamokra, és körlevelekre gondolunk, pontosan még nem is tudjuk mi lenne a nyerő, de elkezdtünk ilyen irányba gondolkodni.

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.04.27. 14:07:57

Langi,

Nem ismerem a terméket, tehát látatlanba mondanék néhány gondolatot. Csakazért mert fiataloknak szól, nem biztatlak az internetre, persze jó eséllyel érsz el itt sikert, kedvező megtérülési mutatókkal és költségekkel. Viszont léteznek olyan megoldások offline is, amik tovább gyűrűztetik a dolgot, ezt lehet akár interneten terjesztett, de offline eszkallált dolog. Mondjuk divatot csinálni, akár már polgárpukkasztó módon.

Provokátor
süti beállítások módosítása