Nem nehéz és nem költségesebb feladat új domaint-regisztrálni, mint a régit megújítani.
Tedd fel a kérdést:
- mi a célom a weboldalammal, blogommal és segít ebben a domain nevem?
- segít márkát építeni, esetleg a domainem még nem maga is egy releváns kulcskifejezés?
- könnyen megjegyezhető, nem félre érthető a domainem?
- hogyan állíthatnám az üzleti céljaim szolgálatába az URL-em is?
Ismert tény hogy a tartományokat illetően sem mindegy milyen lóra teszel, a .info eddig is SP*M-gyanús volt a levelezőknek egyre inkább az, sőt már úgy látszik a .biz is ebbe az irányba megy...
Egy korábbi E-Bookomban magam is ellent mondtam ezen gondolatmenet bizonyos pontjainak, de tudni kell a kereső algoritmusok, illetve a leendő üzletfeleid kiszámíthatlanok. Ezért csak a TESZTnek higgy ne a guruknak! Hisz örökérvényű, és általánosan hatékony megoldások nincsenek!
Valószínűleg nem fogsz tudni mérnöki pontossággal domain nevet választani, főleg nem évekre, de erre törekedni szükségszerű! a PPC kiadásaid, ha nem is tudod teljesen kiváltani (mert nem fog menni), de faragni fogsz belőle, azt garantálom!