Ha eredeti ötleted sincs...
Te mire indulsz be? Formás testek? Nagy ötlet? Lendület, érzések, érzelem, értelem…
Leggyakrabban a saját belső elvárasainkat vetítjük ki a reklámokra, ha ütősen átjön, akkor nyert ügy, ha nem, akkor jön puhítás. A szakik azt mondják, hétszer kell látnunk egy reklámot, hogy beivódjon a tudatalattinkba.
Érzéseink, motivációink, pillanatnyi hangulatunk meghatározza mennyire nyeljük be a dögös csajokat az Axe reklámokban… Mennyire hisszük el na most aztán ragadni fognak!
Mert ugye olyan, hogy szkeptikus reklámfogyasztó, olyan nincs!!!
Micsoda biznisz van ebben?
Gondoljuk picit tovább, ha személyreszabott reklámokkal bombáznának, olyan érzést váltana ki belőled minden reklám, hogy ez nekem szól!
Félelmetes, pedig az online világ efelé tart, nincs kétségem, hogy hamarosan jönni fog, mobilon, wapon, sőt a tömegmédiákon!
Provokátor