Proaktív

"Igazságot hirdetni, vagy hasznos dolgokat javasolni az embereknek, biztos módja annak, hogy üldözzenek minket." Voltaire ... Avagy: Proaktív: előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló; automatikusan végbemenő; kérés nélkül lezajló

Friss topikok

Linkblog

HTML

Minek veszekedni, ha verekedni is lehet?!

2009.07.31. 17:11 | vallalkozasiotletek.com | 1 komment

Az utóbbi bő fél évben Magyarországon ugrásszerűen megemelkedett a késedelmesen fizető vagy fizetésképtelenné váló ügyfelek száma. Ráadásul a fizetési fegyelem a válságból való kilábalás utáni időszakban is még jó ideig rosszabb lesz. A hitelezéssel foglalkozó pénzintézetek, lízingcégek számára a behajtás ugyanakkor rendkívül költségigényes, nem ritkán veszteséges. A hosszadalmas és kevéssé előrejelezhető behajtás, az ügyfél elvesztése helyett a párbeszédre, a hatékony követeléskezelésre kell fókuszálni. Ebben nagy segítséget nyújtanak a prediktív adatbányászati, modellépítési és egyéb, az üzleti intelligencia körébe tartozó megoldások - mutat rá az SPSS. (ProfitLine.hu)

Az eseti vagy rendszeres késedelembe esés és teljes „hitelbedőlés” az egyre kifinomultabb prediktív, modellezési és adatbányászati megoldásoknak köszönhetően még időben, és nagy biztonsággal előrejelezhető, és számos esetben meg is akadályozható. Újra kell értékelni a még stabil gazdasági környezetben, 2008 októbere előtt kifejlesztett jelenlegi behajtási folyamatokat - erre tették le a voksukat az érintett piac szereplői az SPSS Hungary és a Data Research Kft. közös szervezésében megtartott, „Behajtási folyamatok optimalizálása BI megoldásokkal” címet viselő szakmai napon. Olvasd Tovább!...>>

Címkék: marketing blog web2 reklám üzlet közélet aktuális trend gondolatébresztő cég gazdagság e társadalom proaktiv aktualitások

Az innovatív megoldások segíthetnek válság idején is...

2009.07.01. 02:43 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Az ellátási láncok hatékonyságát javító innovatív megoldások álltak a GINNT Expo középpontjában. Az új technológiák segítségével gyorsabb lehet a kommunikáció a beszállítók és megrendelők között vagy hatásosabb a hamisítványok elleni védekezés.

 

Idén rendezték meg először a Nemzetközi Innovációs Megoldások Kiállítását (GINNT Expo), ahol számos szakterület legfrissebb technológiai megoldásai mutatkoztak be. A kiállítás célja kapcsolatot teremteni a kkv-k és az innovatív gondolkodók, fejlesztők között. Az előadásokkal egybekötött rendezvény középpontjában a legújabb nemzetközi szabványfejlesztéseken alapuló automatikus azonosítási technológiák álltak - így a rádiófrekvenciás megoldások, a kétdimenziós vonalkódok és az elektronikus adatcsere technológiák.

A válságban sajnos a vállalatok először az olyan területeken kezdik a költségmegtakarítást, mint az oktatás vagy a kutatás-fejlesztés, holott éppen az innováció lehet a kivezető út, amivel később versenyelőnyre tehetnek szert a proaktív társaságok - mondta Rubik Ernő, a rendezvény fővédnöke. Loschinger Tamás, az expót szervező LT Communication Kft. ügyvezetője szerint az első alkalommal megrendezett kiállítás átfogó jellegű, de a későbbiekben tervezik a rendezvény szakterületek szerinti szétbontását. Olvasd Tovább!...>>

Címkék: blog web2 internet siker aktuális cég proaktiv aktualitások

az ügyfelek értékelik a bank proaktív és rugalmas hozzáállását. ...

2009.05.15. 00:18 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Közvetlenül veszi fel a kapcsolatot az UniCredit Bank minden olyan ügyfelével, akinek átmenetileg gondot jelenthet hitele törlesztése. A Hitelkönnyítő csomaggal a bank rugalmasan, az egyéni élethelyzeteket figyelembe véve próbál segíteni.... Olvasd tovább...>>

Címkék: marketing blog web2 reklám web internet üzlet aktuális gondolatébresztő cég e társadalom internetizlések proaktiv aktualitások

Informatikai szervizesként, az Ön számára is problémát okoz, a beszerzés, a pangó raktárkészlet?!

2009.03.25. 12:58 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Igény felmérés elektronikai Pc-s és LapTop szervizek, és szervizeléssel foglakozók részére!

Éveken át mindennapos problémát okozott a számomra megbízható minőségű, és mennyiségű  többnyire speciális LapTop alkatrészek (processzorok, flashek, chipsetek, egyéb aktív és passzív alkatrészek, egyéb HW elemek) beszerzése. . Sem hazai,  sem Európai sem angolszász területen nem találtam beszerzési forrásra. Mivel szerviztevékenységem megkívánja a folyamatos alkatrész ellátást ezért megoldást kellett keresnem, úgy tűnik meg is találtam, de...
A kedvező ár, a gyors kiszolgálás, és minél kisebb raktárkészlet, ugyanakkor gyors átfutási idők miatt miatt partnereket (forgalmazókat), illetve szervizeket és javítással hobbiszinten foglalkozókat keresek.
Amennyiben alkalmi vásárlóként, vagy bármely egyéb egészen professzionális módon érintett Ön ebben a kérdésben, kérem töltse ki a kérdőívet. Segítsen hozzá mindkettőnket egy NYER-NYER alapon működő üzlethez. Amennyiben viszont csak fantáziát lát a dologban mint forgalmazó, vagy üzlet és vagy ügyfélkörét, termékkínálatát bővítené kérem vegye fel velem a kapcsolatot a lap alján az egyéb megjegyzés pontnál

Horváth Zsolt
LapTop Klinika

Amennyiben érdekelt ebben témában, kérem töltse ki a kérdőinvünket ITT és MOST

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing közösség reklám internet üzlet informatika aktuális gondolatébresztő cég alkatrész kkv gazdagság e társadalom proaktiv aktualitások

A fogyasztó nem is ember, ne létezzen csak fogyasszon...

2008.10.17. 04:54 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

"A fogyasztóknak inkább ösztöneik vannak, mint akaratuk - hangzott el Macher Szabolcs kissé szürreális hangvételű előadásán, az Internet Hungary első napján."

Tovább a cikkhez:...>>


Férj feleséghez:

- Majd ha kíváncsi leszek a véleményedre, megmondom mi az!

Végül is... megmondta a frankót Szabolcs barátunk (is)!


"A helyzeten azonban a szakember szerint az változtatott, hogy a fogyasztók olyan eszközöket kaptak a kezükbe, amelyek lehetővé teszik ezen üzenetek kikerülését."

Az már meg sem fordul a szakemberúr fejében, hogy Ő is fogyasztó?
Szerinte Ő mint fogyasztó, reklám fogyasztó nem fejlődik?

Én mint (reklám)fogyasztó igen is fejlődöm, egyre jobban és gyorsabban, szűrök, választok, figyelmen kívül hagyok, választok, összehasonlítok, ajánlásokat keresek/kérek...

Természetesen továbbra is meggyőzhető vagyok, sőt manipulálható is. Manipulálható akkor leszek, ha valaki jobban "ért hozzám", mint én magam.

Nem érzem úgy, hogy csak azokat az eszközökkel vagyok képes védekezni amit a "tiszteltszakemberúrtól" kapok.

"reklámellenes páncéllal fölvértezve"

még jó, hogy most nem lát senki elég vizuális típus vagyok. :))

Az igazán jó reklámok, nem látszanak reklámnak!

Jaaa, hogy a "zinternetkonferencián", csak óriásplakátban, TV, meg rádió imázsreklámban tetszenek gondolkodni?! - Naná meg minimum több milliós, költségvetésben?

Akkor mi van, ha ROI-t kérek?

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing közösség reklám web üzlet aktuális trend cég elvont long tail proaktiv aktualitások

"Jelenleg a mobiltelefon, mint platform nem alkalmas igazán marketingcélokra."

2008.10.03. 19:39 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

vagy mégis?! - Hogyan?!


KarmaMédiához hasonlóan nekem is kissé megszaladt a tollam, bár egyetértek az írással, meg nem is, a kommentekkel kevésbé.

Szerintem továbbgondolásra érdemes lehetőségek, végiggondoltan és jól menedzselten, kampánnyal a köztudatba bevinni. Frekventált köztereken, parkolókban, plázákban kuponként elfogadott BlueTooth üzenet, mely promóció és ügyfélkarbantartás „röghözkötés”.

Valljuk be, ha tudjuk egy rendszeresen látogatott hipermarketben, hogy bekapcsolt BlueTooth akár személyre szabott akciós árut, és árat jelenthet…
Vagy a reptéren laptopozva egy ablak exkluzív ajánlattal lep meg…

Akkor még nem beszéltünk a sütik (Cookie)-ről, a desktop alkalmazásokról melyek a  WiFi csatlakozást automatizálja, és egyben figyelheti internetezési szokásainkat.

SMS: Az ingyenes online SMS küldő szolgáltatásokhoz hasonlóan, korlátozott karakterszámmal, és reklámmal. Ezzel a módszerrel csökkentett vagy ingyenes SMS küldhetnél.

MMS: Vízjeles fotó, vagy szövegként fűzött reklám…

Telefonhívás: Reklámblokk a hívás elején!

BlueTooth: vezeték nélküli Internet szolgáltatás BlueTooth-al,

WiFi: vezeték nélküli Internet szolgáltatás, reklám ablakkal, esetleg regisztrációt igénylő bejelentkezés alapú megoldással.

helyfüggő (location-based) szolgáltatások:
  Az már mint adott lehetőség, de a tartalomszolgáltatások eme formája kimerül, a helymegadás, országosan, nagyobb városok, illetve mint tájegység (Pl.: Balaton), Bp területén belül a metróban a megállók kijelzése…

RDS: Ez is egy potemnciális lehetőség, mely elfeledettnek tünik. Pedig a kisrádiók, ügyesen okosan kiaknázzák, igaz jellemzően belső információk, pl. telefonszám…

Itt jegyezném meg, hazai weben nem is találtam releváns információt az RDS-ről, ezért ITT az angol wikipedia cikke!

wap: a ki nem használt lehetőségek tárháza


Őszintén várom ötleteid!
 

Címkék: marketing blog közösség internet üzlet aktuális gondolatébresztő cég long tail proaktiv aktualitások

Villáminterjú – Mit tesztel a toborzási szakember 10 perc alatt?

2008.09.25. 13:14 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Tudta-e Ön, hogy az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség (OMMF) 2007-ben januártól októberig munkaügyi ellenőrzés keretében?



    *      több, mint 115.000 jogsértést tárt fel
    *      több, mint 5 milliárd forint bírságot szabott ki, amely adók módjára behajtandó köztartozásnak minősül
    *      több, mint 172.000 ellenőrzött munkavállaló közül több, mint 117.000 munkavállaló vonatkozásában állapította meg, hogy szabálytalanul foglalkoztatták őket

Tudta-e Ön, hogy amennyiben munkaügyi bírságot szabnak ki a cége ellen, 3 évig nem vehet részt közbeszerzési eljárásban, és 2 évig nem kaphat semmilyen állami támogatást.

Ismeri-e Ön az OMMF új bírságpolitikájának fő célkitűzéseit?

Ismeri-e Ön az OMMF ellenőrzési mechanizmusát?

Vajon az Ön nyilvántartásai kiállnák-e egy munkaügyi ellenőrzés próbáját?

A képzés során megszerzett tudás segít abban, hogy felkészülten állhasson egy munkaügyi ellenőrzés elé. Még többet tehet azért, hogy az Ön által irányított munkahelyen a munkavállalók foglalkoztatása a mindenkor hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően történjen, és segítségével elkerülheti a jelentős munkaügyi bírságokat.

A képzés célja részletesen áttekinteni a munkaügyi ellenőrzés teljes rendszerét, tematikusan összegyűjtve azon szabályokat, amelyek ismerete szükséges ahhoz, hogy a felügyelő egyik ellenőrzési tárgykörben se találjon az Ön cégénél hiányosságot, illetve megismerni a vonatkozó jogszabályokon keresztül, gyakorlati példákkal az ellenőrzés folyamatát.

Az internetes tanulási forma kényelmesebb a "klasszikus" oktatási formáknál: Ön akkor ül a képernyő elé, amikor alkalma van rá; otthonról vagy akár munkahelyéről tanulhat, bármikor elkezdheti vagy szüneteltetheti a tanulást, így maga szervezheti tanulási idő- és munkarendjét. Ha szükségesnek érzi, egy-egy anyagrészt többször is átolvashat (a kurzus anyagát ki is nyomtathatja, hogy később, egy adott problémánál segítségére lehessen), és a leckékhez kapcsolódó ellenőrző kérdések révén azt is megtudja, hogy sikerült-e elsajátítania az adott anyagrészt.

A képzés indulása: 2008. október 20.

Jelentkezési határidő: 2008. október 6.

Olvasd tovább...>>

Címkék: blog hírek aktuális állás cég kkv gazdagság aktualitások

Aztán egyszer csak arra ébredünk a kórteremben, hogy éjszaka megint meghalt két szomszédunk....

2008.09.23. 21:46 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

És akkor megkérdezzük a főorvost: Nem lehetne a haldoklókat egy külön kórterembe rakni? Mire a főorvos azt mondja: Nevetni fog Kovács bácsi, ez az! ;)

 

Életem legütősebb gondolataival épp az utóbbi időben futok össze (tán öregszem?! ;)

Újabban rendszeres olvasója vagyok dr. Tóth András pénzügyi tanácsadó blogjának www.tothandras.hu. Lazításképpen elkezdtem előröl olvasni. A címben citált idézet egyszerűen mellbevágott. A pénzügyi műveltségünk ott van ahol, lehet vitatni kinek az érdeke, hogy itt is maradjon vagy, ne, de ha…
Kicsit távolabbra helyezed a célkeresztet, ha kicsit is számolni akarsz a jövőddel, nyugdíjaddal…

„Bizony nem könnyű a pénzügyi tanácsadó élete. Gyakran olyan dolgokra kell rávennem ügyfeleimet, ami nagyon nem kellemes. Sőt. Gondolom a sportolók sem rajonganak az edzőjükért a felkészítés kemény munkája során. Aztán persze könnyes szemmel mondanak neki köszönetet az aranyéremmel a nyakukban. A vért, verítéket meg a könnyeket villámgyorsan elfelejtik.
A pénzügyi tanácsadó élete nem könnyű - pedig elvileg pont azzal foglalkozik, és azt nyújtja, amire az ügyfeleinek a legnagyobb szüksége van. Azon dolgozom, hogy az ügyfeleim megvalósíthassák életük nagy céljait.
A bajok már ott kezdődnek, hogy általában az emberek meg sem fogalmazzák, mik is az IGAZI céljaik az életben. Csak úgy élnek, ahogy adódik. (Ezt nem kritikaként mondom - ebben a napi nyüzsgésben észrevétlen szállnak az évek. Aztán egyszer csak arra ébredünk a kórteremben, hogy éjszaka megint meghalt két szomszédunk. És akkor megkérdezzük a főorvost: Nem lehetne a haldoklókat egy külön kórterembe rakni? Mire a főorvos azt mondja: Nevetni fog Kovács bácsi, ez az!) „Olvasd tovább...>>


Te számolsz a jövőddel?!
 

Címkék: blog közösség internet üzlet siker aktuális gondolatébresztő cég közoktatás gazdagság izlések e társadalom internetizlések proaktiv aktualitások

FIGYELEM! BOMBA Fedélzeten...

2008.09.16. 08:28 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Avagy hogyan, kapartasd ki leendő konkurenciáddal a gesztenyét! És diktáld a feltételeket, mindezt a pici értékhez képest ingyen!



Vida Ági cikke Gyors leszek, de hasznos :)) indított egy kis továbbgondolásra. Első körben úgy éreztem kár véleményezni. De a kis ördög nem hagy nyugodni, ami mint tudott ott lakik a részletekben, a részletek meg az OTP-ben-nél-től (nem kívánt rész törlendő).
Ági eme bizalomgerjesztő posztjában az Internet Hungary 2008 ígéretes pályázatára hívja fel a figyelmet.


A pályázat linkje!


Nem vagyok egy kimondottan üldözési mániában szenvedő alkat, de…
Mi lesz a nem értékelt, a pixisbe bele nem férő pályaművek sorsa, amik esetleg egyenként vagy kimazsolázva jó koncepciókezdeményeket, megfelelő anyagi háttérrel rendelkező média (?) személyiségek (?) ázsióját növelik tovább?
„KIVÁLASZTOTT” pályázók, pályaművek sorsa? Egy grémium dönti el, hogy mikor mennyit és hogyan profitálhat az ötletgazda?


FIGYELEM!
Ne feledjük egy valódi nagy áttörést jelentő piaci koncepció, nem csak hatalmas jövedelmet jelenthet a tulajdonosnak, illetve partnereinek. Hanem a piaci szereplők mozgásterét, pozícióit változtatja meg!
Egy ilyen nagy durranást beváltani egy Laptopra?
Ráadásul nem is TE mint potenciális internetmillókat jelentő, eljárás, ötlet, koncepció feltalálója, tulajdonosa diktálod?
Tudom nagy a csábítás, az elismertség, az ismertség…
De a rivaldafény ne vakítson el senkit! Legalábbis konzultálj jogászoddal, ügyvédeddel, jogi szakértőddel!

Kíváncsi vagyok a véleményedre!

HotSpot helyek Budapesten… Te profitálsz a wifi-ből?!

2008.07.25. 19:44 | vallalkozasiotletek.com | 4 komment

 

Érdemes végignézni, hol tudsz vezeték nélkül kapcsolódni a világhálóra, jelenleg a Budapesti listát tette közzé a BusinessOnline. Nem kizárólag a drótnélküli sőt akár INYENES netezést keresők számára jó jel…

 

Az internetet mint extraszolgáltatást kínáló éttermek, szállodák, plázák egyéb nagy látogatottságú helyek illetve intézmények is képesek profitálni. Amennyiben egy ilyen vendéglőm lenne, vagy egy plázában üzletem ezt a kétélű, sőt három… négy… élű fegyvert biztosan bevetném.  

Milyen előnyök származhatnak? 

  1. Hozzáadott érték
  2. Hír érték
  3. Potenciális reklám felület
  4. Adatbázis építő felület, ingyen hozzáférés mondjuk egy hírlevél feliratkozásért!
  5. Vírusmarketing

 

Neked még nincs ötleted?

Ha mégis van esetleg, kérdésed kérlek, oszd meg velünk!

 

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing közösség reklám web internet üzlet aktuális trend gondolatébresztő cég kkv profit long tail e társadalom internetizlések aktualitások

A nap képe: iwiw-en, úgy megjelölnélek...

2008.07.24. 13:20 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

 

 

 

Címkék: blog iwiw aktuális abszurd elvont e társadalom aktualitások

Hogyan teremts gyorsan és hatékonyan értékes backlinket INGYEN...

2008.07.17. 10:37 | vallalkozasiotletek.com | 2 komment

Hétköznapi ügynek tűnik, csak ismeretég, online kapcsolatok és/vagy pénz kérdése...

 

...fogadjunk azt mondod!

Esetleg veszek pár banner helyet, hirdetek pár hirdetőn lehetőleg ingyen. Csatlakozok bannercsereprogramokba...
Ha kicsit jártasabb vagy azt mondod: csinálok PPC kampányt, indítok partnerprogramot...

Arra viszont fogadni mernék, hogy az élőkönyvjelzőkre ( pl.: del.icio.us...) nem gondolsz!

NAGY HIBA!

Jól szervezett, okosan tagelt (cimkézett), online kedvenceid, a linkmegosztás révén pont azokat érik el akik adott témában érdeklődnek.

Hasonló eredményeket érhetsz el pl.: Google Alarm szolgáltatásával. Igaz főleg angol nyelvterületen! Mivel idehaza a korrekt magyar nyelvű támogatás ellenére is kevesen használjak, még kevesebben aktívan, és ennél is kevesebben céltudatosan.

Hogyan csináld?

1. Gyűjtsd össze azokat a kifejezéseket melyek témádhoz illeszkednek
2. Használd a Google Kulcsszó eszközét! További szinonimák, keresésére. Illetve az alkalmazás segítségével megtudhatod, "mennyien" mi(k)re, kerestek. Illetve a hirdetői kínálatot is felmérheted.
3. A blogodon, a szövegezésben, a címkéidben (tag-ek) használd ezeket a kifejezéseket! ( ez az úgy nevezett keresőoptmalizálás [SEO] erről sokat olvashatsz, ha mondjuk rákeresel valamelyik keresőben)
4. Ezeket a kulcskifejezésekkel, jól tematizálhatod a „kínálatod”, felhivod a keresők figyemét magadra..
5. Nem utolsósorban, akik ezen kifejezéseket figyeltetik pl. a Google Alarm szolgáltatásával, potenciális érdeklődőid lesznek, illetve releváns tartalmat találnak nálad!

Te hol tartasz?
Mi lesz az első lépés?
Hol akadtál el?
KÉRDÉS?!

· 1 trackback

Címkék: blog web2 onlinemarketing reklám web internet cég profit internetizlések proaktiv

Proaktív adatvédelmet sürgetett az uniós biztos...

2008.07.15. 00:17 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Az adatok megfelelő szintű védelméről minden európai programban már a kezdetektől kellene gondoskodni - hangsúlyozta az Európai Unió illetékes biztosa. Véleménye szerint betelt a pohár, túl sok a megfigyelési program.

"Minél erősebben függünk a technológiáktól, annál erősebben kell a technológiákat adatvédelmi célokra is felhasználni" - jelentette ki Peter Hustinx európai uniós adatvédelmi biztos a nemzetközi PRISE (Privacy and Security) konferencián. A politikus hozzátette, hogy a jövőben minden európai uniós programban, különösen a kutatási projektekben kell, hogy legyen "beépített adatvédelem", ugyanis az információk biztonságáról nem csak utólag, de már előzetesen, vagyis proaktív módon is gondoskodni kell... Olvasd tovább...>>

 

Forrás: sg.hu

Címkék: blog hírek közösség web internet aktuális trend gondolatébresztő long tail e társadalom aktualitások

Még időben távozott Bill Gates?

2008.07.08. 05:39 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

A Microsoft egykori elnökének távozása után megszülettek az első elemzések, amelyek a pontos okokat és a háttérben zajló folyamatokat igyekeztek szemügyre venni. Eközben érdekes részletek láttak napvilágot.

Ezen érdekes részletek közé tartozik az a levél, amelyet maga Gates küldött el az illetékeseknek még 2003 elején, terjedelmes feddésben részesítve őket a Windows Update weboldal és a letöltőszolgáltatás használhatatlansága miatt. A levél tartalma akkor természetesen nem került nyilvánosságra, ám most megtalálható azon per anyagai között, amely Iowa államban folyik a szoftvercég ellen, az API-dokumentáció átadásának problémái, az interoperabilitás akadályozása miatt. Olvasd Tovább!...>>

 

Forrás: sg.hu

Címkék: blog web2 hírek internet üzlet aktuális gondolatébresztő cég e társadalom internetizlések proaktiv aktualitások

Mit reggelizel? Megmondom ki vagy…

2008.05.27. 18:36 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

És most ennek semmi köze az egészséges életmódhoz, a wellnesshez!



Te tudod, hogy az ügyfeleid mikor, hol, és mit „esznek”?


Egyszerű a képlet!

Ha nem tudod hol, nem tudod mikor, nem tudod mit „esznek”, akkor hol akarsz tálalni, mikor és mit!

Honnan tudhatod? – Kérdezd meg őket!


Te hol hibáztál a megközelítéssel?
Mit fogsz másként csinálni?

Megtisztelsz, ha megosztod velünk, alább kommentként!

Címkék: blog web2 onlinemarketing reklám internet üzlet aktuális trend gondolatébresztő cég kkv izlések e társadalom internetizlések

Mennyit ér egy kapcsolat? Avagy mennyi egy barát ára?!

2008.05.09. 08:04 | vallalkozasiotletek.com | 3 komment

Online berkekben már megkerülhetetlen egyben örökzöld téma a kapcsolatépítő portálok.


Sorakoznak az érvek pro és kontra, jogosak vagy mondvacsináltak. A ma kezdő netezők első élményie az iwiw, myVIP, mySpace...
Értehő módon ragad magával az ismerős keresés, fotó mustra. Hisz a közös élmények, emlékek sőt nosztalgia  ereje felbecsülhetetlen. Pont ezeket az érzésekre alapoznak ezek a portálok, de elsősorban a tuljadonosi érdekek mentén. Tehát nem véletlen a sok negatív megnyilvánulás, az elidegenedő emberi kapcsolatok itt tovább fokozódnak, és nagy várakozások, és a rácsodálkozások után még hidegebb érzésekkel távoznak sokan. Ez a trend pont azoknál a legerősebb, ahol az offline barátságok sem elég mélyek.

Négy igazán nagy kitörési pontot tudok elképzelni akár egy új, de akár egy megújuló kapcsolatportál esetén:


1. A létező online kapcsolatok motorjává válni, fokozni az interakciót. szükség esetén nyereményjátékokkal, pontgyűjtéssel, hírlevéllel bármivel ami motiválja a kapcsolatok organizációját, illetve reorganizációját.
2. Az összes lehetséges kapcsolat csoportokba szervezését motiválni, és ezeket valós offline kapcsolatokká konvertálni
3. A portál üzleti identitását bátran felvállalva, mintegy érdekelt "törzsvásárlókká; partnerekké" tenni, megalapozni egy ajánlati marketing stratégiát. Magyarán a résztvevők "jutalmazása".
4. Utoljára, de nem utolsó sorban egy olyan üzleti alapokra helyezkedő portál képe, amely már néhány Businessportálon már körvonalazódni látszik.

Bármely felsorolt opcióról is legyen szó, szükséges és elégséges megoldás lehet amennyiben a felhasználót az ügy motorjává tesszük. Az érthető üzleti szempontok ellenére, hiányoznak vektorok, melyek kifele és felfelé szabaddá teszik az utat. Nem igazán látszanak azok a motívumok melyek az egyszerű médiafelületként megjelenő oldalakat, otthonossá élhetővé tennék.

Ha már végignézted az összes barátod, ismerősöd, és azok ismerőseit, ha már azokat is végignézted akiket ismerhetsz. Amikor már végigkommentelted az összes fotót...

Mi marad?!
Mi jöhet még? Mi jöhetne még?
Még több blog? Még több személyes infó?
Neked személy szerint, mi az, ami hiányzik?
Mitől lenne számodra egy ilyen oldal érték, mitől lenne otthonos?
Mi tenné érdekessé, hitelessé?

Címkék: marketing mobil blog iwiw web2 onlinemarketing közösség reklám üzlet közélet facebook aktuális trend gondolatébresztő cég kikapcsolódás pihi elvont pofonok long tail izlések internetizlések proaktiv

Gondold újra! Mielőtt megújítod domained! Tartsd szem előtt:

2008.05.06. 05:02 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Nem nehéz és nem költségesebb feladat új domaint-regisztrálni, mint a régit megújítani.



Tedd fel a kérdést:

- mi a célom a weboldalammal, blogommal és segít ebben a domain nevem?
- segít márkát építeni, esetleg a domainem még nem maga is egy releváns kulcskifejezés?
- könnyen megjegyezhető, nem félre érthető a domainem?
- hogyan állíthatnám az üzleti céljaim szolgálatába az URL-em is?

Ismert tény hogy a tartományokat illetően sem mindegy milyen lóra teszel, a .info eddig is SP*M-gyanús volt a levelezőknek egyre inkább az, sőt már úgy látszik a .biz is ebbe az irányba megy...

Egy korábbi E-Bookomban magam is ellent mondtam ezen gondolatmenet bizonyos pontjainak, de tudni kell a kereső algoritmusok, illetve a leendő üzletfeleid kiszámíthatlanok. Ezért csak a TESZTnek higgy ne a guruknak! Hisz örökérvényű, és általánosan hatékony megoldások nincsenek!

Valószínűleg nem fogsz tudni mérnöki pontossággal domain nevet választani, főleg nem évekre, de erre törekedni szükségszerű! a PPC kiadásaid, ha nem is tudod teljesen kiváltani (mert nem fog menni), de faragni fogsz belőle, azt garantálom!

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing reklám internet aktuális trend gondolatébresztő cég kkv profit long tail e társadalom internetizlések

Spotlight: Proaktív eszköz kibertámadások ellen...

2008.04.27. 01:10 | vallalkozasiotletek.com | 4 komment

Az AT&T az elsők között indított el egy proaktív szolgáltatást, amely figyelmezteti a felhasználót, hogy hálózata ellen esetleg támadás zajlik...


A PC Word 2004.03.24i számában akadtam, egy remekül másolható példára. Marketinges körökben sem túlságosan frekventált, ez a terület… A konkurensed egész kicsi eséllyel ismeri…

 

A Te céged, hogyan tudná adaptálni?
Mikor kezded el megvalósítani?




 A hordozó cég Internet Protect szolgáltatását a cég Security Operating Centerének több száz biztonsági elemzőt foglalkoztató csapata üzemelteti. Mivel egyre nő a fenyegetések száma, a felhasználók olyan eszközöket keresnek, melyekkel már akkor fel tudják venni a harcot a férgek vagy a szerverbénító DOS támadások ellen, mielőtt a hálózat leállna. A Computer Economics tanácsadó cég szerint 2003 folyamán 7064 új vírus, féreg és trójai program jelent meg. Olasd tovább!...>>

Címkék: blog internet aktuális gondolatébresztő long tail e társadalom internetizlések proaktiv

Proaktiv #01

2008.04.25. 21:41 | vallalkozasiotletek.com | 4 komment

Sikeres piaci szereplők közt is elenyésző azok száma, akik tevékenységüket egyfajta "piacielőjáték"-kal tennék hatékonyabbá.



A proaktiv tevékenységet mint piacelemző, piac felkészitő/fejlesztő tevékenységet még a versenyszféra hazai piacvezetői is korlátozottan ismerik, és még kevesebben használják.
Fel nem ismerve és nem kihasználva már gyakorlatilag önmagában azzal profittermelő potenciáltól esnek el. Az eszközök önmagárt történő alkalmazásától ovaintek mindenkit, viszont egyszerüen kivitelezhető és ilyen költséghatékony eszközöket nem kihasználni már több mint bün.

A proaktiv kreativ módszerek fő ágai:

- iránykijelölés
- döntéstámogatás
- jövőt befolyásolás

Címkék: marketing blog web2 onlinemarketing közösség internet aktuális gondolatébresztő cég kkv izlések e társadalom internetizlések

Előre megfontolt, aljas szándékból elkövetett…

2008.04.21. 11:16 | vallalkozasiotletek.com | 6 komment

…Virtuális kalandozásaim!




Az elmúlt hétvégén saját online dolgaim helyett kizárólag a blogvilágba ástam bele magam, make relax ahogy mondja angol. Valóban pihentető, valóban gondolatébresztő emberekkel, gondolatokkal találkoztam.

A szabadság hibás értelmezése, és az arctalan önmegvalósítás sajnos néha virtuális önkielégítésbe csap át. Másik árnyoldala az online világnak a minimum „kettészakadása” az online, és ezzel együtt természetesen nem online (offline) közönségnek.
Viszont építő megtapasztalása sok nyíltszívű, széles látókörű, hiteles egyéniség a webnaplók mögött. Bizalomgerjesztő tud lenni a számomra a kreatív, a tudását önként, még ha nem is érdek nélkül megosztó blogger.

Proaktív

Címkék: blog web2 közösség internet aktuális gondolatébresztő relax e társadalom

A GKM szakmai egyeztetést hív össze az „internetadóval” kapcsolatban…

2008.04.21. 10:11 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Az ember csak kapkodja a fejét! Vagy nem itt élt, vagy álmokat kerget az, aki azt hitte, hogy vizitdíj és hasonló nyalánkságok leszavazása következményeit máshol nem sarcolják. Tudom hogy az ”internetadó” nem fog szegénységbe taszítani senkit, tán kissé a terjedést korlátozza.
Az üzenetével viszont vitatkoznom kell, nem értem és nem hiszem, hogy észérvek alapján ez vállalható a ma Európájában. Amikor teljes városrészek, városok tán még régiók is az ingyenes Internet megoldási lehetőségeit keresik.

Provokátor

Aktualitása!

Címkék: blog politika internet közélet aktuális abszurd gondolatébresztő elvont e társadalom

A marketing az egyik olyan gazdasági kifejezés, amire nincs egységes definíciónk.

2008.04.16. 08:24 | vallalkozasiotletek.com | 20 komment

A bejegyzés a http://proaktiv.blog.hu/2008/04/13/reklam_torveny_ujratoltve kommentjei kapcsán született!

Lehet szakmai ártalom, azt mindenesetre remélem, hogy nem a szűklátókörűségem esetleg a szakmai bigottság miatt, megyek bele egy parttalannak tűnő vitába. Nehezen viselem, ha elbeszélünk egymás mellett. Ennél jobban már csak az zavar, ha egyfajta önérzeti probléma okoz meghasonulást. Azt viszont legkevésbé vagyok képes tolerálni, ha valaki saját rosszul értelmezett meggyőződéséhez még ideológiát is gyárt.
Amennyiben egyedi eset lenne valószínűleg szótlanul hagynám, de már tömegjelenség kezd lenni. Üldözési mániává csap át, nem mondom, hogy a marketing a reklámok, nem fokozzák a környezetterhelést. Nem mondom, nem okoznak, lelki válságot…

Sőt gyakorló szülőként azt mondom, nem biztos, hogy mindig helyesen reagálok, nem biztos, hogy azt tudom mondani, hogy ezt nem veszem meg, nem kapod meg…

„marketing-eszköz felesleges. A piacon áruját kínáló kofaasszony”

NEM!

Nem az a marketing amit mond, az maximum reklám!

A wikipedia.hu-t hívom segítségül

 

A marketing az egyik olyan gazdasági kifejezés, amire nincs egységes definíciónk. Szűkebb értelemben a marketing egy olyan vállalati tevékenység, ami a vevők, vagy felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat.

Tágabb értelemben a marketing a vállalat egészére kiterjedő filozófia, szemléletmód, amelynek megvalósítása a vállalati felső vezetés feladata, oly módon, hogy a vállalati résztevékenységek integrációjában a marketing szempontok domináljanak.

Kiterjesztett értelemben a marketing minden értékkel rendelkező jószág cseréje. Az üzleti vállalati szférán túl kiterjed az olyan nem nyereségorientált területekre is, mint például az oktatás, a kultúra, a vallás, a politika stb.

A marketing a társadalomtudományok sajátos kombinációja, mivel egyszerre fedi le a közgazdaságtan, pszichológia, a szociológia, az antropológia, a vezetéstudomány és az alkalmazott matematika különböző területeitA marketing az egyik olyan gazdasági kifejezés, amire nincs egységes definíciónk.

Címkék: marketing blog onlinemarketing reklám internet üzlet közélet gondolatébresztő cég kkv e társadalom

Gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszere.[ TEÁOR '08]

2008.04.16. 04:34 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Vállalkozás alapitás, profil váltás és vagy bővités esetén megkerülhtetlen a TEÁOR ismerete:


TEÁOR'08 Kattints IDE!

Hogyan kommunikálunk a következő 25 évben?

2008.04.16. 04:09 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

A Fraunhofer Intézet Rendszer- és Információkutatási Intézete (ISI) több mint 400 szakembert kérdezett meg arról, hogy szerintük milyen kommunikációs megoldásokat és technológiákat fogunk használni negyed évszázad múlva.

A billentyűzet és a monitor lassan a feledés homályába vész? Személyre szabott, az érdeklődésünknek megfelelő reklámokat fogunk kapni minden utcasarkon? Főleg a felhasználók által generált tartalmakból áll majd az internet? Ilyen és hasonló kérdésekre keresték a válaszokat az ISI munkatársai, akik azt várták, hogy a válaszadók egyrészt a technikai megvalósíthatóságot, másrészt a megoldások társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi hatásait is vegyék figyelembe.

A megkérdezett szakemberek fele mondta azt, hogy 2010 és 2020 között technikai szempontból lehetséges lesz, hogy az emberek egy digitális aurát, mint profilt hozzanak létre és ugyanígy egy mozifilm előzetesét is át lehet majd játszani egy PDA-ra, valamint a moziplakát is a mi kedvenc műfajainkba tartozó műveket fog reklámozni. Szintén megvalósulhat, hogy egy autót vásárolni akaró személy SMS-ben kap majd értesítést arról, hogy egy lehetséges eladó lépett be éppen a kávézóba. Azonban ezek a rendszerek a szakértők 75 százaléka szerint komoly adatvédelmi aggályokat is felvetnek majd és az elterjedésük éppen ezért elképzelhetetlen lesz.

Ráadásul, ezeknek a szolgáltatásoknak az igénybe vételéhez állandóan online kellene lenni, ez azonban csak olyan hálózatokkal valósulhatna meg, amelynél nem kellene azt nézniük a felhasználóknak, hogy éppen egy műholdas, egy vezetéknélküli vagy egy DSL-hálózathoz kapcsolódnak-e? A megkérdezettek szerint a legnagyobb problémát a technikai jellegű gondok, az egymással nem szabványos megoldások okozhatják majd. Szabványok nélkül nem lehet összekötni például a számítógépeket és a szórakoztató elektronikai vagy a háztartási készülékeket. Csak ekkor történhet majd meg, hogy a televízió SMS-t vagy e-mailt fogad vagy hogy az emberek VoIP-szolgáltatást használhatnak a mobiltelefonjaikon.

Az adatátviteli sebességek tovább fognak nőni, átlagosan elérhetik majd az 1 Gbps-ot, mind a vezetékes, mind pedig a vezeték nélküli hálózatok esetében. A műsorszórás területén 2015-ig digitális médiaházak jönnek létre, amelyek minden platformhoz kapcsolódó tartalmat, legyen szó internetes, televíziós vagy mobil anyagokról, egyesíteni fognak. A legfontosabb megállapítás azonban az volt, hogy azokból, amit technikailag meg lehetne, sem kell mindent megvalósítani.


Forrás: sg.hu

Címkék: blog közösség internet közélet gondolatébresztő e társadalom internetizlések

Irj! Publikálj, Fordits! - Szerezz ismertséget, keress Pénzt!

2008.04.16. 01:59 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Divatos web2.0ás kifejezéssel élve, válj Guruvá!


Azaz tedd ki az asztalra ami benned van, nyirbáld meg a marketingbüdzséd, ha egyáltalán van ilyen...

Az álmos könyv és a nagyok is azt tanácsolják tedd közszemlére a tudásod. Kezd el Te magad épiteni a tudásalapú társadalmat. Keresd az a formát amivel az érdekldőid eléred, keresd azt a stilust amit a TE nagyérdemüd legjobban "bekajol".

Néhány lehetőség a teljesség igénye nélkül:




Shvoong
Világméretű kivonat webhely


- A Netpreneur.hu magazin ingyen elérhető tartalomszolgáltatásával összehozza a szerzőket és az internetes vállalkozásokat. Rendszerünkben a szakértők elérhetővé tehetik írásaikat más honlap tulajdonosok számára. Folyamatosan bővülő adatbázisunk minőségi és eredeti írásokból áll a tartalomra éhező magyar nyelvű honlapok és hírlevelek számára. ( Forrás: www.netpreneur.hu )

- Utoljára, de nem utolsó sorban, a blogokban rejlő lehetőségek, melyek céged illetve pénztárcád kondicióit is javithatják.  Erről még lesz szó...

Címkék: marketing blog onlinemarketing internet gondolatébresztő e társadalom internetizlések